dijous, 13 d’octubre del 2016

Tenim el plaer de compartir amb vosaltres la tercera entrevista d'"Entre nosaltres", protagonitzada per Marc Benítez (o Rafael García) i Manel Maspoch (Òscar Rodríguez, l'actor més popular del moment, caracteritzat d'unicorn a la imatge)

ÒSCAR RODRÍGUEZ DE LA FUENTE, L’ACTOR MÉS POPULAR DEL MOMENT


“Aquesta vida no és fàcil”

                                              
RAFAEL GARCÍA

No va ser fàcil arribar on estic ara. Això és el que diu Òscar, l’actor més popular i influent actualment. També pensa que tots els actors nous que surten aquests anys necessiten motivació i esforç per aconseguir el seu somni.





-Quan et vas adonar que volies treballar com a actor?
- “Quan un dia el professor de teatre va entrar a classe i em va dir que volia que participés en un muntatge. Des de que vaig acabar el muntatge em va fascinar la matèria. Va ser llavors quan vaig decidir que em volia dedicar al món de l’art dramàtic.”

-La teva darrera pel·lícula ha sigut un èxit, no és així?
- “Sí, exacte. La meva última pel·lícula, “Els unicorns de la mort”, ha sigut número 1 a Espanya.”

-Sobre què tracta la pel·lícula?
- “Tracta sobre la venjança de l’unicorn d’una noia a qui assassinen, que fulmina els humans.”

-Quin paper ocupes a la pel·lícula?
- “En sóc el protagonista, l’unicorn més temut de tots els assassins criminals del món.”

-El maquillatge ha de ser molt bo perquè t’han fet semblar un unicorn, o és que aquell rostre està fet per ordinador i tu hi poses la veu?
- “No està fet ni amb maquillatge ni amb ordinador, sinó que es tracta d’una màscara. Tot està fet amb molt d’esforç i suor.”

-Diuen que tens una relació amb l’actriu que participa també a la pel·lícula.
- “Em sembla que la teva informació no està ben contrastada.”

-Parlem de la teva vida personal.  Has superat la ruptura amb la teva exnúvia?
- “Sí, actualment estic molt feliç perquè ara ha tornat a sorgir la flama de l’amor al meu cor.”

-Podries parlar més sobre aquest tema?
- “He conegut una noia, de la qual no puc dir el nom per respectar la seva intimitat. Ens vam conèixer en una festa que vaig organitzar a casa meva. Va ser amor a primera vista.”

-Ho vas passar bé al programa Sálvame?
- “Et diria que hi havia molt de xivarri i preguntaven coses incòmodes.”

-Creus que altres persones podrien fer el teu paper?
- “Al càsting hi havia un munt de persones professionals amb una gran capacitat i nivell per fer el meu paper a la pel·lícula, però em van escollir a mi.

-Què recomanaries a tots els joves actors que estan començant el seu camí?
- “Que aquesta vida no és fàcil. Hi ha molta pressió per tots els aspectes. No rebutgeu cap oportunitat encara que sigui petita, perquè gràcies a l’esforç i el sofriment es pot aconseguir qualsevol meta que tinguis a la vida, ja sigui ser futbolista, cuiner..., el que et proposis. Jo us animo a lluitar pels vostres somnis.


En conclusió, el nostre actor es un ídol per a tot jove, dóna esperaça a tothom i, el més important, és una persona humil.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada